středa 24. dubna 2019

Jíva převislá řez

Vrba převislá Jíva - Kilmarnock je světlomilná, mrazuvzdorná do -34°C, na půdu nenáročná, vitální, dobře zakořeňuje. Výška rostliny je daná výškou kmene, . Tahle převislá jíva byla ostříhána před květem. U pnoucích růží nepoužíváme příliš razantní řez , protože růže z výhonů kvete. Strom však velice dobře snáší řez , takže ho můžeme každým rokem . Dostala jsem převislou vrbu salix caprea Kilmarnock na kmínku cca cm.


Poroste ještě kmínek a nebo pouze naroubované převislé větve? Pokud tuhle skromnou. Vrba jíva už brzy předvede své půvaby. Nad horním pupenem veďte rovný řez , pod spodním šikmý. Vrbu jívu převislou můžete znát pod názvem kočičky nebo Kilmarnock.


Stříhání malin na podzim. Maliníky jsou sice nenáročné, přesto jim určitou péči věnovat musíte. Mezi nejčastější úskalí pěstování . V menších zahradách ji proto nahrazuje roubovaná forma vrby jívy . Tato vrba je jedním z nejoblíbenějších převislých stromečků malých českých zahrad a má hned 2. Vydatný jarní řez je užitečný, abyste docílili hustou a souměrnou rostlinu. Poradíte mi, prosím, kdy mám převislou vrbu ostříhat?


Už odkvétá, začíná mít lístky. Vloni jsem musela v srpnu ostříhat, napadla mi ji rez a pak housenky. Prosím jak střihnout, mám novou a šlahouny jsou některé až na zem. Opravdu se stříhá až tak jak všude čtu?


Foto není moje, mám méně . Mnohé druhy vrb, například vrba lýkovcová a vrba jíva , jsou zajímavé i. Listy jsou zelené a oválné. Klimarnock ( jíva převislá ) - tento kultivar dosahuje výšky až m, tvoří. Náročnost pěstování ‎: ‎Rostlina není náročná na. Dorůstá do výšky 2m a šířky 5m, zpravidla však záleží na místě . Populární jsou také kultivary této vrby, např.


Salix caprea vrba jíva květy, květenství. Kříženec jívy a vrby košařské, v přírodě často. Je vhodná jak pro včelařské účely, tak na řez ozdobného proutí – kočiček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky